HET BIEDEN VAN EEN UITSTEKENDE KLANTENDIENST
Ons doel bij FLEETCOR is het zorgen voor onze klanten.
Laat het ons weten als u iets nodig heeft.
Ons doel bij FLEETCOR is het zorgen voor onze klanten.
Laat het ons weten als u iets nodig heeft.
Wij willen uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden. Kies daarom hieronder de optie die het best overeenkomt met wat u nodig heeft.
Huidige klanten
Voor vragen over uw brandstofkaarten en voor het melden of blokkeren van een gestolen tankkaart kunt u contact opnemen via:
Telefoon: +32 (0)2 8083071 (Alle kosten zijn afhankelijk van het land en de telefoon provider)
E-mail: klantendienst@fleetcorcards.be
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag van 08.00 t/m 17.00 uur.
Denk eraan dat u 24 uur per dag kunt inloggen op Self-Serve. U vindt de link hieronder.
Nieuwe klanten
Heeft u een vraag over uw aanmelding of heeft u hulp nodig bij het kiezen van de juiste euroShell Card? Wellicht wilt u meer informatie over de voordelen en kosten? Neem contact met ons op via:
Telefoon: +32 (0)2 3648965 (Alle kosten zijn afhankelijk van het land en de telefoon provider)
E-mail: contact@fleetcorcards.be
Met de euroShell Single of Multi Card profiteert u van de service van Self-Serve, uw online klantenportaal. Wij helpen u het werk van uw boekhouding te verlichten. Met Self-Serve zijn in één oogopslag alle transacties te overzien. Op die manier kunt u het verbruik en de kosten in de loop van de maand opvolgen.
Deze efficiënte manier om uw wagenpark te beheren bespaart u veel tijd en geld. Bij gebruik van Self-Serve heeft u ten allen tijde toegang tot uw account gegevens. Taken zoals het aanvragen van kopieën en het regelen van nieuwe kaarten zijn hier mogelijk. U behoudt op een snelle en eenvoudige manier het overzicht over alle kosten.